Mgr. Petra Měrková

Krásnému oboru fyzioterapie jsem se začala věnovat studiem na Lékařské fakultě Masarykovy univerzity v Brně. Následně jsem absolvovala navazující magisterské studium na Fakultě tělesné kultury Univerzity Palackého v Olomouci. Ve své praxi se zaměřuji na člověka jako celek, hledám příčiny a možné souvislosti. Věnuji se terapii bolestivých stavů u všech věkových kategorií, problematice pánevního dna u žen. Stejně tak mě naplňuje práce s dětmi od nejútlejšího věku a možnosti upravení psychomotorického vývoje pro kvalitnější start do života. Mým cílem je pomoci najít vám cestu pro lepší život bez bolesti.

Praxe v rámci studia

Fakultní nemocnice Brno, Dětská nemocnice v Brně, Úrazová nemocnice v Brně, Městská nemocnice s poliklinikou Uherský Brod, Krajská nemocnice T. Bati ve Zlíně, Rehacentrum Nika ve Zlíně, Klinika Medifis Zlín, Lázeňský hotel Palace v Luhačovicích, Lázeňský hotel Miramare v Luhačovicích

Pracovní zkušenosti

• 2010 – 2012 – lektorka Cvičení pro těhotné a Cvičení po porodu v Brně